Doneren

Maak het mogelijk dat iedereen kan studeren bij het Centrum voor Tantra, ongeacht zijn of haar financiële situatie.

Overweeg je een maandelijkse overschrijving? We zoeken 100 donateurs die maandelijks €12,50 over willen schrijven: samen met de verwachte bijdrage van het Centrum voor Tantra kunnen we daarmee het gros van de aanvragen uitkeren. Ook met een kleiner bedrag per maand maak je al veel mogelijk voor een ander. Je kunt je overschrijving doen naar NL78 TRIO 0338 6732 61 ten name van Stichting Witte Tara. Jaarlijks kan natuurlijk ook.

Je kan ons eventueel ook machtigen tot een automatische incasso. Daarvoor kun je het machtigingsformulier (pdf) downloaden. Deze kun je invullen, ondertekenen, scannen en mailen. (Het kenmerk vullen wij in). Je ontvangt een bevestiging.

Je kunt hieronder ook een eenmalige donatie doen met iDeal.

NB: Witte Tara doet een bijdrage van maximaal 50% van de gerekende trainingskosten van een retraite of training van het Centrum voor Tantra. Kosten voor voedsel en accommodatie komen altijd voor rekening van de aanvrager. We vinden het kloppend dat iemand dat deel hoe dan ook zelf betaalt.

VUL EEN BEDRAG IN VOOR EEN GESLAAGDE DONATIE:
(je naam en email mag, hoeft niet)

E-mailadres

Bedrag €*