Aanvragen

Wil je graag een programma volgen bij het Centrum voor Tantra, maar zie je op tegen de kosten? Je kunt hieronder direct een aanvraag doen voor een bijdrage in de trainingskosten van je training naar keuze. Lees alsjeblieft goed door hoe je aanvraagt en wat de voorwaarden zijn.

Hoe vraag je aan?

• Bel allereerst met het Centrum voor Tantra om een optie te nemen op een plek in de training van je keuze (di & do 9-13u op 020-6278712) – vertel ze dat je een aanvraag doet bij Witte Tara.
  • Dan vul je je aanvraag in via de velden hieronder. Je ontvangt een kopie van je aanvraag in je email.
  • Als je aanvraag is gehonoreerd, neem je opnieuw contact op met het Centrum om je plek definitief te maken. Je zult een factuur ontvangen waarop de bijdrage is verrekend – daar hoef jij niets voor te doen.

Wat zijn de voorwaarden?

• Witte Tara draagt alleen bij aan trainingskosten – bijkomende kosten zoals voedsel en accommodatie zijn altijd voor je eigen rekening
  • Je kunt voor maximaal 50% van de trainingskosten een bijdrage aanvragen
  • Je kunt voor alle trainingen waar nog plek is een bijdrage aanvragen – in het contact met het kantoor van het CvT zal dat helder worden
  • Aanvragen worden beoordeeld op volledigheid en navolgbaarheid – niet op inhoud
  • Je kunt per ronde voor 1 retraite een aanvraag doen
  • Je aanvraag wordt altijd in de eerstvolgende ronde meegenomen
  • Elke twee maanden is er een uitkeringsronde; voor 2018 is dat op 1 maart, 1 mei, 1 juli, 1 september en 1 november
  • Je aanvraag moet binnen zijn vóór de 1e van de maand: dus vóór 1 maart, 1 mei, 1 juli, 1 september, 1 november (en niet op de dag zelf)
  • Je aanvraag betreft een training die op zijn vroegst tenminste een maand na de eerstvolgende trekkingsronde begint
  • We honoreren hele aanvragen: dat houdt in dat je het bedrag wat je aanvraagt wel (of niet) krijgt; je ontvangt dus geen percentage van je aanvraag
  • Als er meer aanvragen zijn dan beschikbaar budget, wordt er geloot
  • Mocht je aanvraag niet zijn gehonoreerd, staat het je vrij opnieuw een aanvraag in te dienen – breng het Centrum hiervan op de hoogte
  • Uitslag volgt naar het emailadres wat je in je aanvraag vermeld hebt
  • Over de uitslag wordt verder niet gecommuniceerd
  • Je kunt zoveel rondes meedoen als je wilt, al is het maximum dat je  1 keer per kalenderjaar een aanvraag gehonoreerd kunt zien
  • Je kunt niet met terugwerkende kracht aanvragen
  • Je aanvraag is persoonlijk en niet overdraagbaar
  • Je aanvraag is gekoppeld aan de training van je keuze – het is geen los ‘krediet’
  • Mocht je ook een aanvraag doen bij Stichting Ruimhartig en je krijgt van ons beiden een bijdrage, zul je moeten kiezen: we willen ‘stapelen’ voorkomen
  • Je hoeft geen gebruik te maken van de geboden bijdrage
  • Je kunt alleen een aanvraag doen door onderstaande velden in te vullen (en niet via andere kanalen, zoals live, telefonisch of via email)
  • Als je je -na de uitslag- definitief opgeeft voor de training van je keuze, verbind je je aan de annuleringsvoorwaarden die gelden voor deze training. Mocht je je terugtrekken, komen administratie- en eventuele annuleringskosten voor je eigen rekening. De bijdrage van Witte Tara komt dan te vervallen.
  • Stel je vragen via info@stichtingwittetara.nl

We zijn blij te kunnen steunen, dus we hopen dat je uitreikt

VUL HIERONDER ALLE VELDEN IN:

Ik ga akkoord met de aanvraagroute en de voorwaarden zoals die boven dit formulier beschreven staan

*NB: Witte Tara draagt bij aan maximaal 50% van de trainingskosten van een training; de hoogte hiervan vind je bij de training van je keuze op www.centrumvoortantra.nl